JAG ÄR KLAR!

Det här är helt otroligt, jag är klar, jag är klar med allt!
ALdrig mera matte aldrig mera gympa aldrig mera kultur och idé historia aldrig mer svenska aldrig mer engelska! JAG ÄR KLAR! ALLA UPPGIFFTER INLÄMMNADE!

PLUS att jag har inte hört av björn nu på 34 dagar och det känns faktiskt riktigt bra! JAG KLARAR MIG UTAN DE DÄR! Mycket är också min bästa kompis Sandras förkänst för det hahaha Tack ska du ha!! Hon kan till och med offra sina fötter för min skull! <3 <3  Nu är det dags att ta nya tag på ragg fronten!

Jag inte göra ett jävla piss till jag ska bara sitta fram till 19 agusti på mitt ass och inte göra ett skit! Jag ska vernear som det heter...
Jobba lite festivala lite och picknicka lite! :D  
PUSS OCH KRAM!!!

rarywywr


Kommentarer
Postat av: sandra

woho! picknicka med mig imorgon kanske? kanske bada lite?

2010-06-03 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0