kos-mos...

Jaa en ny dag, inga extrema händelser i dag heller...
På Filmen så gjorde vi inget särskilt, vi väntade mäst på att få filma våran scen. Teatrarna hade två mans dialoger som vi  filmasde. Dom var verkligen jätte duktiga, jag har aldrig sätt dom spela förut.
Sedan var det spanska och sedan hem och så somnade jag i Tv-soffan framför family guy.
Jag har kommit på det, family guy är så ruskigt tråkigt så, så fort jag sätter på de så somnar jag på en gång, och varje gång!!! kanske kan lösa mina sovproblem...
Och nu sitter jag här och dricker te igen. och jag kan inte somna eftersom att jag sov på eftermiddan.
Puss och godnatt!
( jag kan inte lägga upp några bilder för min dator är kass!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0