kärlek som en bensinmätare

Hallooo!!
hoppas de är bra med alla! Det gick faktiskt riktigt bra på om provet idag, eller de kändes bra i alla fall. Fast de gjorde det iförsig på första provet också som jag fick IG på män män....
Sen var det vidare hem, käka spinatsoppa med familja och sen har jag suttit hela kvällen och utväcklat mitt svenska tal som jag ska hålla i morgon.
Vi har dragit lott om vem som ska få hålla talet på lektionerna så att det inte blir orättvist. Så att vissa får mer tid på sig än andra. Dom två senaste svenska lektionerna har jag varit helt oförberädd och jag var inte ens klar. Så har jag suttit och bett till gud om att mitt namn inte skulle stå på en lapp. MOHOHOHO!
Men i morgon är det sista dagen, så rästen av klassen som inte har gjort ska göra.
NU sitter jag och halv degar framför sex and the city som jag laddar ner, men de är bara 85% klart på nedladdningen så de hackar hela tiden... DAAAAMMM I`M DEPRESSING!! HAHAH

Ja ja i morgon är de fredag i alla fall. Jag ska gå på glamor party och spela poker! BALLT SOM FAN!
Puss påre! <3

fzd


Kommentarer
Postat av: klacke

Satan i gatan, du fanns kvar i mitt RSS flöde och dyker nu upp - helt oväntat i min RSS läsare. Kan du stava till spell checker. Fast kul att se att du bloggar igen. Keep at it!



2010-01-22 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0