Helt tokigt!

halloj gott folk, jag sitter hemma och är sjukt rastlös! böööööööööööhh!! TRÅKIGT!
I fredas var de så jäkla kul vi var en 15 pers i kanot klubben och alla var fulla som överspidade råttor och alla sprang omkring nakna för vi hade bastat. VÄRSTA GRUPPORGIE! :P nej men ahh hehe.
i går var vi hemma hos mo hoe och kolla på film och chilla och drack te, mys mys. fast jag och amanda hade party humöret på topp! idag så har jag inte gjort nånting!  jag har bara legat och degat! Kanske därför jag är så rastlös :P
Imorn tänkte jag dra in till skärholmen, hörde att de fans ett cafe där som behövde små söta sommarjobbsflickor! Skulle sitta fint de va!
puss och kram skumm bannan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0