säg som de e, men den här gången krävs det mer...

hej hopp,
jag försov mig i morse och kom till plugget 13.30 så kan de gå när inte haspen är på. men jag fick reda på att gympan blivigt inställd så jag hade bara missat en lektion :D sen så hade vi film kunskap. Tråk lasse satt och prata i typ 2 timmar om vilken håll man ska ha ljuset när man filmar. Jag hatar att lystna på kunskap som är helt logisk... typ, ifall jag har enn lampa till höger och lyser på en människa så blir det en skugga på vänster sida av människan! ÖÖÖÖÖÖÖHHHH! sen gick jag och Stephanie på café 60, trevligt trevligt de va några turreburrar som ragga som fan på henne! HAHA!

Snart ska jag iväg och träffa Minna, min finaste Minna guuu va jag saknar henne! Puss babe!
nfd
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0