bortrövad...

I morse när jag vaknade så vaknade jag upp hemma hos en vän. Det stod det en man och bultade på dörren, till sin hjälp hade han en man som inte var så gammal, 20 bast och en liten liten flicka. Dom bad mig att klä på mig och att sätta mig i bilen. jag vart rädd vad kan de va för människor som vill mig ont, vad har jag gjort dem tänkte jag???
Jag protesterade och gjorde motstond, men deras styrka övervägde min. jag blev tvungen att lyda...
De körde mig hem till min bostad och sa packa dina saker och att vi skulle åka om 5 minuter... Jag protesterade och skrek, jag grät. Jag ville inte åka iväg nägonstans med dessa människor. Jag sprang upp till mitt rum och låste in mig. Den äldre mannen förföljde mig och jag han låsa dörren i sissta sekund. Han skrek ÖPPNA DÖRREN!!! Jag sparkar in dörren när jag räknat till 3! jag försökte få fram lite ironi och skrek tillbaka - Men då får du ju ont i tån!!! han börja de skrika ut nedräkingen, 1 2
jag öppnade ändå dörren, och där stod han arg som ett odjur han var röd i hela ansikte efter skrikandet.
jag skrek att jag inte vill åka, att jag vill stanna här jusst här.  En kvinna sprang upp för trappan och började dra i mig, den äldre mannen stod bakom och puttade på. Tillsammans så bar dom mig ner för trappen ut ur huset och in i bilen.


Dessa människor är inte okända... haha det är min familj. Tänk vad vi är kärleksfulla med varandra!
Nu sitter jag mitt ute i skogen på landet och mitt liv suger. har så sjukt jävla tråkigt! Men jag får i alla fall åka hem lite tidigare, tar tåget till stockholm på söndag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0