blorim di

halloj gott folk! klockan har blivigt mycket och jag tycker jag själv är helt dum i huvet som inte ligger och sover just nu... idag så hade vi debatt på engelskan, asso vårt team ägde fett!! HÖHÖ! nämen de va kul jag fick lixom som värsta kicken av att få fram alla argumenten. sen drog jag till skärholmen med Amanda och Moa kk vår lilla tanke var att vi skulle gå in och titta lite i sex shoppen där... men dom hade lagt ner den :( hahah men men, de blide en fika och lite tjej snack. när jag kom hem så var björn, chrippe, mårten  och dansken där! de va så kul så fort jag kom in genom dörren så börja dansken pussa på mig och björn vart aldeles rosenrasande!!!! :D hahahah hoho jaja!
vart min favorit rätt till middag, spenat soppa. hur gott som hällst. sen har jag bara suttit och slappat och spelat kort och pluggat lite, väldig soft dag faktiskt. Puss och kram skumm banan.  I morgon så ska jag fotta med björn och sandra :D
gfn

Kommentarer
Postat av: sandra

SPENAT PÅ DIG!

2009-01-15 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0