aldrig igen...

Hej sandra det här är ett litet blogginlägg till dig... hoppas att du läser det.
Det som hände i lördas de får inte hända igen för då kommer jag inte kunna klara mig.
Du kan inte förstå känslan av att tro att du aldrig mer skulle komma till baka. Jag hade dig i min famn och helt plöttsligt var du inte där, du andades inte och jag kunde inte känna någon puls. Jag skrek ut ditt namn och slog och skakade om dig... men du vaknade inte. De måste vart dom värsta 30 sekunder i hela mitt liv...
Utan dig vill jag inte leva... jag älskar dig så otroligt mycket och jag vill att vi ska va lika tajta som förut.
Jag kan alltid lita på dig, i alla lägen... du har en stor plats i mitt hjärta, glöm aldrig det. Det har gått ca 24 timmar sen det hände och jag känner mig fortfarande i chocktillstånd.
Det som hände får aldrig hända igen.

hr

Kommentarer
Postat av: Sandra

förlåt det var verkligen inte meningen att skrämma dig eller någon annan. det där kommer att lösa sig och ska inte få hända igen.

Älskar dig maja

2009-01-19 @ 13:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0