3 val ett beslut...

hej hopp skoldagen på kulturama har rullat på som vanligt... hade matte, lunch, film, so, estetiskverksamhet. det var sådär :S
Efter plugget så var jag på ungdomsmotagningen och snacka preventinmedel, jag ska sätta in en p-stav 10 feburari! LÄSKIGT! hohojaja. Sen så käka jag middag,köttfersås och spagetti 3 dan i rad som jag äter de WOHOW! 
Sen snacka jag med björn också jag sa att han hade 3 alternativ....

1. allt rullar på som vanligt, inga koncekvenser i fall jag är med nån annan och att vi ska vara mer deskreta ( typ inga bilder på facebook!)

2. vi prövar oss på ett förhålande och kollar hur de går anars så är de bara att skita i det.

3. Vi lägger ner hela grejen och är bara polare som förut.

han valde nr 4... hahah vi får se hur det går och allt är okej för han! Typ de svarten jag inte ville ha!!! BAJS! MÄÄÄHH! jaja vi hörs och syns puss o kram!
nfdz

Kommentarer
Postat av: sandra

2009-01-21 @ 21:50:29
Postat av: sandra

men björn kan skyffla bajs! klart ni ska välja nummer två!

2009-01-21 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0