you find love, love, love ( jason maraz)

halloj vänner och bekanta de va ett tag sen, har varit riktigt kass på att skriva senaste veckorna :P men men... nu är jag med fingrarna på tangentbordet igen :P hahah.
helgen har varit toppen faktiskt! I fredas så var jag och Moa hemma hos en tjej i hennes klass på chill tjej krök. Riktigt trevligt faktiskt. jag känner att det är bra att lära känna lite folk på skolan nu så man inte fastnar i  ett ensamvarg träsk..fast jaa de är inte helt likt mig faktiskt, höhööh!
I går va de lördag, Matte hade inflyttningsfest, fast de vart inte riktigt fest riktigt men jaa de va skiit trevligt!!
Och idag så har jag typ inte gjort särskilt mycket, Det var julmarknad i mälarhöjdensskola. Mysigt att träffa gammla polarna och fika lite. men nu står min brorsa och skriker på mig för att han är så hungrig, han vill gå och käka på pizzeria :p
Pöss och Kram

Bild från i fredas, jag och moa sörplade upp en spild drink ifrån golvet :P hahah Pöss
cngm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0