she said

Halloj gott folk, torsdag idag. Helt okeej skoldag. Fasten jag sovit 1 timme i NATT!! ÅHH så iriterande, aja idag kommer jag nog sova törnrosa. Moa kom hit efter middan eftersom att hon hade ett stort behov av cigg. hahah :P lusstig flicka asso :P Så de blev en kväll med te  och mys igen helt enkelt. När jag lämmnat Moa i T banan så träffade jag Arvid och Ph de blidde prommenad och yttligare några koppar te hos mig... Pöss och Kram skum banan Nu ska jag sova!!
bf<dntar
Ush och Fy så hämsk bild på MIG!!!

Kommentarer
Postat av: mOa

FAN TA DIG den där bilden är inte OK

2008-11-16 @ 14:48:13
URL: http://themoa.blogg.se/
Postat av: maja

ta det lugnt hjärtat jag har bara 3 läsare per dag :P hahahah

2008-11-16 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0