domm ba dommp dummpa dom domm

Halloj! Den här helgen har varit heelt okeej. Den kunde varit bättre men jaja..
I fredas var de fest i fruängslokalen igen. De va skiit kul alla dansa som tokar, men jag hade hoppats på mer folk och att de skulle sluta senare :P På lördan blidde de fottomässa med börn, helt okeej hittade en fottoväska för 95 spänn! NAJS NAJS! Senpå Lördan skulle jag moa och amanda och en kille som hette romeo tlll en spelning... De va sådär jag kände mig som en poppare som gått vilse i skogen :P hahah nemen de va bara hårdrockartyper. Så vi bestämmde oss för att dra. vi skulle på någon fest långt bort men jag bangade och åkte hem. när jag kom hem så ringde jag PH och hörde att en gammalklasspolare hade fest så då drog jag dit. På vägen dit ringde Moa och sa att dom va där också men när jag äntligen kommit dit så var alla tvungna att gå. hoho tråkig stil tycker ja! Så jag drog mig hemm igen och sen hem till moa i sickla stand, det blidde film och tjej mys i hennes lägenhet. en VÄLDIGT stressig och hit och dit lörda må jag säga!
Söndan har spenderats hemma hos moa med en massa film,kladdkaka :D trevligt trevligt! Sedan var det middag hemma hos Almaida familjen, sedan blidde det te med Matilda hemma hos mig! Mycket snack och mandariner :P
Puss och kram USCH avd klockan blir mycket! Fan jag måsste sova!!! PÖSS
fjtz
luy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0