de en stor kopp te och en pluggis

hej du! dagen har bestått av skola! Ååååååhhh de va så himmla roligt... Moa skulle spela teater idag klockan 13.00 så hon bad mig att komma och titta men jusst klockan 13.00 så skulle min engelska lektion börja... Så vi satt i matsalen några stycken och så säger nån, kommer inte håg vem
- men maja ska du gå på engelskan eller teatern?
maja- asso seriöst om jag inte går på engelskan idag så kommer fan Jens strypa mig baklänges!
OCh så vet ni vad så står jens precis bakom mig och så sa han - MAJA SNACKAR DU SKIT OM MIG ELLER!
Jag blir så rädd så jag skriker allt vad jag kan- AAAAAAAAAAAAAAAHHHH! och så fick jag många konstiga blickar på mig! hohojaja så de kan gå. Efter plugget så gick jag och såg teatern och så kolla vi på när amanda sjöng,ååååååååhh va hon va bra jag hade gåshud över hela ryggen! kände mig faktiskt lite stolt över både Moa och Amanda!  Sen hem till pojkarna och spela kort och te som vanligt.  Jag kom igång med pluggandet jätte sent har nyss blivigt klar men fattar ändå typ nada :S men ja ja va fan jag går ju bara i 1-an det går att ta igen!

De bidde en stor kopp te, hög musik  och en pluggis maja
fnd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0