2 advent...

Hej hopp i lingonskogen. Det har varit en riktigt trevlig helg!

Fredag
ifredas så slutade jag klockan 12.00 jag åkte hem till jocke där oc sommnade bumms. Sen vaknade jag upp klockan 20.00 och fick världens panik! haha :P sprang hem och käka fixa mig och drog hem till matilda på lite tjej mys! Sen ringde fred och sa att han var på väg hem från stan. så vi träffades och gick hem till honnom hela gänget och blev BAJSFULLA!

Lördag
vaknade på morgonen och var lite små bakis kände att det beövdes gå ut och gå så jag Wille Niclas och Mtilda gick på promenad med JÄTTE HUNDEN HUMMLAN!
Käkade middag hemma hos wille... haha kände oss som värsta paret! mammi och Pappi var borta på middag så de blev Hem till mig och så vart de party! hahah nemen vi var kanske en 15 pers som stod och dansa i köket.

Söndag
Andra advent idag, mysigt snart börjar de närma sig JUUUUUUUL! Stod på Streetmarknaden och sålde godis med moa hela dan, SÅ JÄVLA KALLT! 5 timmar stod vi och sålde äckligt godis. men men... När  jag kom hem så var familjen Hennings här på middag trevligt trevligt!! men jag sommnade och vaknade upp nu för en timme sen FAN va jag kommer ha svårt att sova i natt!!!
Puss och kram
mzgf

Kommentarer
Postat av: sandra

haha din bazz, vi som skulle hitta på nåt i lördags :P

2008-12-08 @ 16:34:44
Postat av: sandra

ja bazz, what to do !?

2008-12-09 @ 08:36:09
Postat av: MOA

HAHAHHA FIN LJUSSTAKE.

2008-12-13 @ 17:12:43
URL: http://themoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0