the late great cassiopia

hallo, jag är så förlåt men JÄVLA trött! igår kunde jag inte sommna så jag börja läsa en bok jag fick i födelsedagspresent. asso jag har aldrig sträck läst så långt i hela mitt liv. jag blev helt fast i boken. SJUKT! jag som typ inte läst en bok på 2 år!! jag sommnade inte förnst klockan 5 på morgonen!! OUUPPS! sen skulle jag upp vid 7 så det var inte bäst nånsin! Men i morn har jag i alla fall sovmorgon. börgar vid 11 nån gång.   Nyss var jag och gjorde ett äntligen hemma programmed med björn och hampus. björn var Tomas ledin, hampus var Ernst och jag var Lulu. jag var tvungen att gå och puta med läpparna hela tiden. Vi stylade om björns bod. det vart faktiskt riktigt fint!!. Men nu ska jag hoppa in i duscchen och sen ska jag göra en kopp te och sätta mig med min bok igen :D PUSS och kram!
jatjrat
 
Simon och Sopihe heter boken. REKOMENDERAR!!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh den boken har jag också läst! Helt bäst! kunde inte sluta jag heller :p <3<3

2008-08-26 @ 17:23:46
URL: http://aviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0