mjölk kamera fö faaan!

hejsan folk! har nyss varit på gymmet, och jag känner mig sååååå duktig!!! men jag måsste hoppa in i duschen känner mig som topp 5 skabbiska människorna i världen. men nu har jag halvårs kort så nu måste jag gå offta!! Men både Erkan och matilda har gymmkort på samma ställe, så då blir det lite roligare att gå i hop. 
Idag var jag i skolan igen. Det var as coolt. vi gjorde en kamera av ett mjölkpaket. jag fattar inte hur det gick till igentligen.Vi Klippte hål i mjölk paketet och och satte en aluminium bit  med ett litet litet hål i mitten. sen skulle man låta de komma in ljus i lilla hålet i typ 30 sekunder som träffade ett foto papper på baksidan... men det vart bilder. AS COOOLT!! 
På lunchen var jag Stephanie och Julia på sandys. Stephanie tog en bild på mig med hennes GIGANTISKA kamera.    PUSS O KRAM!! i kväll ska jag träffa Fabian :D 
fdjfjdj


Kommentarer
Postat av: Stephanie

svar: Nej men alltså haha jag dööör! Du ska se orginalet. DU ÄR SÅ SÖT :D ses imorn puss

2008-08-27 @ 18:49:09
URL: http://stephaniemuster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0