jag gick ut en kväll för att känna dofften av våren.

Hejsan hoppsan. snart ska jag dra och vara barn vackt, eller ja klockan 18.00
Idag försov jag mig igen. Jag är få himmla kass!! jag missa en föreställning som rästen av klassen var på.
sen drog vi och äkade lunch och spelade boll. Det var faktiskt riktigt tråkigt. jag var så himmla dålig på det. OCh min kamera har gått sönder. jag kommer döö! och jag hittar inte kvittot så jag kanske inte kan lämmna in den BAZZ!!!  neej nu ska jag spela sims 2 mohohohoho! PUSS O KRAM!
hglkh

Kommentarer
Postat av: Stephanie

svar: HAHAHAHA SLUTAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! PÅ FREDAG BLIR DET AV, DET BLIR VÄRRE ÄN VÄRST. då jävlar, plus vi hinner få tag på sprit! ;)

2008-08-29 @ 19:43:45
URL: http://stephaniemuster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0