ja må hon levaa!!!

hallooj bloggen, här står jag och provar kläder så jag blir aldeles svettig! i morn är första skoldan. är jag den ända som har problemet om vad man sak ha på sig första dan??
Jag fyllde år i dag också. jag fick den där telefonen jag skrev om fast en röd i stället för en blå men det är lungna bananer.
Det har faktiskt vart en hur bra födelsedag som hällst. det brukar ju alltid vara så att man inte fick de man önska sig eller att dom man ville skulle komma inte kom , eller nått liknande. Men allt var hur bra som hällst. aja ha det bra jag tog lite bilder på olika kläder som jag kunde dha på mig men dom visar jag inte för jag ser fruktansvärt ful ut , mohohoh! aja PUSS PUSS från 16 åringen :D
 
zfdjjz
Det här fick jag, och mobilen som jag sa och en tröja och några trisslotter men det är inte med på bilden PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0