hate to say I told you sooo! alright!

halloj gott folk. I morse vaknade jag upp och kände att jag hade ont i ansiktet. jag gick fram till min spegel och insåg att jag drabbats av alergi!!!! Ooohh härre gud det var helt sjuk jag petade på de och så böjade det rinna ut massa vatten från kinderna, JÄTTE ÄCKLIGT!! såå nu sitter jag här och ser ut som en röd tomat!!!! det är jätte jobbigt, och jag inte ha nå smink på det häller för då kommer de bara bli värre. UcSsH!! nu på kvällen var jag Sandra och Matti på konsert, The hives på grönan. det var så jävla BRAA! helt sjukt jag tror aldrig jag hoppat så mycket i hela mitt liv!!! helt sjukt! jag tror jag blivigt kär! PUSS OCH KRAM FRÅN TOMATEN :D
fzj
kttks
jfzdfjd
fjdzfjd
UNDERBART!!!

Kommentarer
Postat av: Coonbear

the hives var galet bra. eller det går inte att förklara hur bra dom var.

2008-09-02 @ 11:51:29
URL: http://coonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0