darling, go home

Hej bloggen!! jag är på kanon humör, idag har jag värkligen gjort mycket känner jag! först var jag på promenix och käka på resturang med Ph, skiit kul att prata med han igen. sen var det tv spel hemma hos niclas :D skiit kul! sen drog jag in till medborgarplatsen och gick på cafe med björn,jocke och hermasson. sen avslutades kvällen med skit snack och en hel del ciggaretter med linda. man känner sig mycket mer pigg och aktiv när man alltid har nått att göra! I morn blir det skolan igen. nu känns det faktiskt mycket bättre. innan så var jag så nervös. kunde inte sommna natten innan första dan.

Här kommer lite bilder ifrån i helgen det blev stor födelsedags fest. var värkligen inte beredd på det, det skulle ju bara vara lite middag med polarna först :D hahah PUSS!
yskksy
trk
gzfgk


Kommentarer
Postat av: nora

hahah vilka fina:) kan du inte försöka lägga ut alla andra på fcebook?

2008-08-25 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0