all the tings you want to do!

Hej svejs i lingon skogen. Nu är jag här ute på landet igen. Nora är här också, så det är najzz!! Min familj sitter och kollar på en skiiiiit tråkig film, och jag som tycker att jag har dålig humor, hahah. Men dom spelar Ted Gärdestad på tv-n. Det var hur många år sen som hällst som jag lyssna på Ted Gärdestad! Igår gjorde vi en favoriter i repris och åkte ut till killingen och kampa. Det var russkigt kul. Det var jag, norpas, matilda, bror. och en ryssk tjej som var kompis med björns familj. HOn var ganska tråkig hon satt bara och smsa med sin pojkvän hela tiden. men hon var helt okej.
aja PUSS PUSS vi hörs och syns. På söndag komer jag hem!!!!
weg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0